vineri, 6 martie 2009

Asa de dimineata

Si uite ca asa cum i-am promis lu' Domnu' Persunaru azi mi-am luat camera si punand pe ea cel mai ieftin si mai prost obiectiv din dotare am facut 4 poze de la geamul de la birou ... asa innainte sa bag parola la computer :P

Asta e cum te uiti direct catre nord

Asta e tot cu fata la nord da mai spre dreapta asa


Iar asta .. da este spre nord-est


Acu nu stiu unde e a patra .. o sa o caut iar daca nu o gasesc tai patru ala de sus si pun 3.. Nu ca sunt inteligent?






4 comentarii:

  1. Stimate domnule Georgescu, cel mai ieftin si cel mai "amarat" obiectiv presupun ca este 50mm 1.8, care este un obiectiv absolut senzational.
    Dar asta presupun ca o spuneti din modestie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. gresit domnu Alex .. e 18x55 ala din dotarea standard de la Rebel :P .. Cel de 50 era in geanta .. il voi folosi la pranz

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai stimabile domn, 50 mm ie cel mai ieftin :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. asa o fi pacolo ... aci asta e .. 50mm meu (f1.2) e vro $400 paci .. iar ala e decat $120

    RăspundețiȘtergere