luni, 9 martie 2009

Cu bicicletele

Astazi am facut o plimbare cu bicicletele pe malul oceanului . A fost soare astazi desi nu foarte cald, insa ceea ce ne-a bucurat a fost faptul ca am putut sa surprindem cateva aspecte ale primaverii: ghiocei infloriti, pasari galagioase facandu-si cuiburile precum si stoluri de gaste polare poposind o vreme aici in drumul lor anual din California in Alaska. Am luat cu mine si vechiul meu Canon ixus si am facut si cateva fotografii ...

Mesteceni cu salcii plangatoare - mie mi s-a parut interesanta asocierea



Rares, care a pedalat mai mult de 10 km astazi 



Si eu care l-am urmarit :)



Ghioceii ...



Gastele 


Si tot ele .. gastele 


3 comentarii:

  1. merita sa faci mai mult pentru cunoasterea florei si faunei canadei si sa trimiti date sila alti biologi marian georgescu

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa biologii...i-ati o arma de vinatore!!!

    RăspundețiȘtergere