miercuri, 11 martie 2009

Pe inserat

Asta seara am iesit 20 minute la o plimbare pe langa casa . In fapt plimbarea nu a fost numai de placere , pentru ca tocmai mi-am dat seama ca nu mai avem paine :) . Si deoarece am vazut ca soarele tocmai se pitise dupa culmile muntilor din insula Victoria am zis ca nu ar fi rau sa profit de ultimile raze ce mai puteau trezi senzorul de la aparatul de fotografiat. Astfel m-am gandit sa fac cateva poze pe malul Pacificului si in Stevenston Village (aici locuim noi si pentru cine a fost in Vancouver stie unde este).

Intai am fost pe plaja de langa bloc






Apoi am luat-o la pas prin Stevenston




Si prin port ...






O taverna greceasca in port ...


Si un magazin de paine la vatra ; foarte buna painea dar cam scump - 10$


Apoi back iar prin port ...


Si deja soarele alunecase mult spre Japonia ...

4 comentarii:

  1. Nu stiam ca sunteti atat de talentat!

    Felicitari pentru poze! sunt foarte frumoase si vazandu-le chiar iti vine sa vizitezi locurile si sa traiesti emotiile!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau 5 paini la vatra pentru gorgoteni marian

    RăspundețiȘtergere
  3. o paine pentru puiu nita

    RăspundețiȘtergere
  4. cu banii pentru 10 paini faci cuptor in curte si poti avea cate paini vrei :))

    RăspundețiȘtergere