vineri, 6 martie 2009

Plimbare de pranz Grandville Island

Si binenteles ca la pranz am fost la o plimbare, la 5 minute de locul unde lucrez, cu aparatul de fotografiat pe umar, incercand sa surprind farmecul aparte al acelui loc. Ceea ce nu am reusit sa surprind in fotografii este zgomotul specific unui port turistic, cu sunet de vapoare , trubaduri cantand vechi si triste melodii frantuzesti, forfota pietei publice , mirosul pontonului de cedru imbibat de apele sarate ale Pacificului, strigatul pescarusilor, rasetele copiiilor ... Asta este motivul pentru care nici nu am fotografiat prea multi oameni acolo.


8 comentarii:

  1. Pune mha si niste poze, nu numai filmul :).
    Esti foarte romantic observ.

    RăspundețiȘtergere
  2. :P o sa pun ma .. facui azi niste poze innainte sa vina o furtuna de zapada asa din senin

    RăspundețiȘtergere
  3. dar a-pro-pos ce are nene filmul de nu iti place ? :) ca pozele de acolo tot eu le-am facut .. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa le vad ca si poze... :) Atata tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi, nu vrei sa ma infiezi, si sa ma iei acolo? :)
    P.S. Acum va intreceti in romantisme?

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun filmu si muzica.Keep it up! Bogdan G

    RăspundețiȘtergere
  7. e super filmul ,l-am urmarit impreuna cu Bogdan

    RăspundețiȘtergere